Bedankt Tukker voor deze tip!
Heb eerst de startkabels van de massa naar het motorblok gelegd, maar dat bracht geen soelaas.
Dan maar de startmoter zelf rechtstreeks aan de massa van de batterij gelegd, en ja hoor! hij draaide!
Een 10 tal minuten laten draaien om de batterij goed op te laden (intussen alles terug vastgezet) en een klein toertje gedaan. Nadien een paar keer proberen te starten en hij doet het weer.
Morgen zie ik wel of het een definitieve oplossing is.
De startkabel werd wel zeer warm, blijkbaar zat de starter vast of zo (kan dat?) want mijn kabels zijn wel van behoorlijk niveau (300 A) Maar ja, een starter trekt wel wat stroom.
In ieder geval bewijst dit voor mij dat een formum als dit echt wel zinvol is. Nogmaals bedankt!
