BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
opkrikken
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

opkrikken

door jantje » do nov 05, 2009 3:02 pm

Weet er iemand of de MGF een centraal punt heeft vooraan en achteraan waar er kan worden gekrikt?

Als je de wagen op steunen zet: waar doe je dat dan best?

Ik weet het, het zijn wellicht domme vragen, maar ik heb altijd geleerd dat er geen domme vragen bestaan...
    In ieder geval probeer ik (de raad van Bruno indachtig) iets te doen aan mijn capaciteiten als automechanicien...
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

door BlackFox » do nov 05, 2009 3:14 pm

Ik heb hem laatst opgekrikt op de subframes achteraan denk ik, om vervolgens kriksteuntjes te zetten aan de zijkanten (waar de verdikkingen zitten in de rand!).

Wel oppassen met hem enkel zo op te krikken, want dankzij het gewicht van de motor wilt de snuit wel eens van de grond komen :lol:
    paul van R
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON zo maart 25, 2007 5:26 pm
    WoonplaatsCOLON Leidschendam

door paul van R » di nov 10, 2009 11:19 am

Voor het opkrikken van de voor- of achterkant gebruik ik de U-vormige beugels tussen de achter- en voorwielen ongeveer 60cm vanaf de achterbumper en ongeveer 15cm vanaf de voorbumper. Hierna plaats ik de assteunenen i.v.m de veiligheid voor ik onder de auto gaat werken. Deze punten zijn ook vermeld in de manuel.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di nov 10, 2009 12:32 pm

is iemand misschien in de gelegenheid om hier een paar foto's van te plaatsen?

Opkrikpunt en plaatsing van pootjes, dan doen we dan vanaf nu allemaal goed.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1