


remcovankuilenburg schreefColonIk denk dat het ook een keer goed is om te gaan proberen om het Rover RD verhaal van mijn kenteken af te krijgen en zijn normale gewicht te betalen. Het is wel iets voor mij om in de wintermaanden dit voor elkaar te krijgen. Het RDW stikt van de fouten.


Brooklands schreefColonErikB schreefColonDe "Rover RD" komt ook in België voor, dus ik denk dat de fout niet bij de RDW is gemaakt.
Het is ook niet fout, de fabrikant is "Rover" en het type is "RD" en dit klopt allemaal. Maar voor sommigen heeft de naam "MG" toch iets meer betekenis.

ErikB schreefColonDan zijn alle MG entries fout .....

ErikB schreefColonDe "Rover RD" komt ook in België voor, dus ik denk dat de fout niet bij de RDW is gemaakt.

Gebruikers op dit forum: 19 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.