

kristof schreefColonals de mensen op zoek moesten zijn naar een mgfke is wel een schadewagen maar vermoed dat er best nog wat onderdelen te gebruiken zijn wou hem kopen voor motor maar is geen vvc dus vraagprijs bedroeg 2000 euro voor heel de wagen...


kristof schreefColonkben er vandaag lansggereden om de de verkoper niet op de hoogte was van welke motor het was ik vermoed dat de wagen nog volledig in de orignele staat(dus waren nog oranje) was en die langs passagierskant was toch gesneuveld dus...
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.