








jantje schreefColonDit lijkt me niet zo'n goed idee:
rubber vergaat immers door olie...
Met vasiline of iets dergelijks insmeren kan natuurlijk wel.


schrokke schreefColonSiliconenspray of riemenspray(geen antislip) kan ook natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: 19 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.