BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
MGF.be bij smokkelaarsrit
  • henk47
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 14
    GeregistreerdCOLON do okt 08, 2009 2:55 am
    WoonplaatsCOLON Veldhoven

    MGF.be bij smokkelaarsrit

    door henk47 » ma okt 12, 2009 1:03 am

    Bij de Smokkelaarsrit van de regio Oost-Brabant van de MG Car Club waren ook mensen van MGF.be gezien de flyers op het toilet...
    Een leuke rit waar de deelnemers op de hielen werden gezeten door een tweetal douaniers die naar smokkelwaar zochten. Compliment voor regiocoördinator Jan Wijnen en de mensen die de toerrit hebben uitgezet. Hierbij enkele plaatjes van de zoekacties. Ondanks enkele uitdagingen kon Jan bij mij niets vinden... (hi)

    Afbeelding

    Afbeelding

    Voordat jullie denken dat ik in twee auto's tegelijk reed.... mijn broer was op bezoek en kreeg zijn MG-vuurdoop in de JLR...
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma okt 12, 2009 1:09 am

    Wij zijn alom tegenwoordig... :lol: ...leuke foto's! :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma okt 12, 2009 12:36 pm

    Leuk opgevat !!

    't Geeft een rit altijd wat meerwaarde.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma okt 12, 2009 12:55 pm

    De F-jes waren deze keer goed vertegenwoordigd op deze rit van de MGCCH. op een gegeven moment reed er een colonne van 8 F-jes door de grensstreek :wink:

    Tel daarbij nog wat mensen die met de navigatierit meedeed en ondergetekende die deze keer met z'n CGT aanwezig was en je ziet dat binnen de reguliere MG Clubs de F en TF een steeds belangrijkere plaats beginnen in te nemen. (zeker 10 van de 50 auto's waren dus een F of een TF)

    Mag zeker zeggen dat het een heel geslaagde rit was.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma okt 12, 2009 1:07 pm

    En wie was de man/vrouw die de promotie dan maakte op deze rit, want er waren dus mgf.be flyers te vinden...
    Goed initiatief in ieder geval en jammer dat ik er niet bij was. Ik wist het eigenlijk niet :oops:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma okt 12, 2009 1:55 pm

    Da's ook voor mij een vraag 8)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

    door Janmgf » ma okt 12, 2009 3:40 pm

    Probleem opgelost, dat was ik :D

    Ik heb op de jumble in Waalwijk een aantal flyers meegekregen en die lagen nog in de F.
    Tijdens een tussenstop kwam ik in gesprek met een wat oudere F enthousiast. Hij kende de MGF.be site tot mijn verbazing niet.
    Dus de flyers uit de auto gepakt, er een aan de voornoemde enthousiast gegeven, vervolgens de MGF en TF jes beflyerd en de rest op het herentoilet achtergelaten.

    Niets is gezelliger dan wat te lezen onder het plassen, of niet soms. :?:

    En het was inderdaad een gezellige rit. Op een gegeven moment reden we met 4 BRG F 's achter elkaar waarvan 3 met een Cream / walnut interieur :!:
    En ik altijd maar denken dat ik een uitzonderlijk exemplaar had :oops:

    Ik heb tevens van de gelegenheid gebruik gemaakt om de aanwijzing van de olietemperatuur meter van de 4 F jes eens met elkaar te vergelijken; we hadden immers een tijdje achter elkaar aan gereden.
    Ik dacht altijd dat de temperatuur bij mijn F aan de hoge kant was, maar dat bleek dus niet het geval te zijn. :applaus:
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten