door henk47 » ma okt 12, 2009 12:49 am
Doordat het allemaal niet zo ruim zit in onze F, heeft de zijkant van de bestuurdersstoel bij het instappen het meest te lijden van slijtage. Nou vroeg ik me af of het mogelijk is de rechter en de linkr stoel te wisselen. Natuurlijk niet helemaal, want dan kun je niet meer bij de knop om de leuning te verstellen. Ik bedoel alleen de rugleuning zonder die knop. De beschadigde kant van de rugleuning komt dan aan de binnenzijde. Is dat een karwei of een karweitje?? en is het op zich trouwens wel mogelijk?
groeten, Henk