

jantje schreefColonToch één vraagje: mijn oude 48 mm plastieken exemplaar heeft 1 opening meer, waar een buisje ingaat (ik vermoed een deel van de caterventilatie, maar ik had de indruk dat het een klein beetje vacuüm zoog, dus dat kan dan eigenlijk niet. Ook is het buisje eigenlijk te fijn om caterventilatie te zijn. Ik weet zelfs niet of dat op de modernere motoren nog zit...
Heb het niet kunnen aansluiten, want op het 52 mm exemplaar is er geen mogelijk voorzien. alles werkt echter naar behoren, en ik heb de indruk dat er inderdaad een vermogenstoename is. Ik heb in ieder geval de indruk dat de motor sneller in de toeren gaat.
Doordat ik op het forum al wat rondgekeken had, wist ik dat ik een aantal keren plakgas diende te geven met contact aan (en moter af) zodat het computertje weet waneer de klep helemaal open staat...
Dus, geen probleem met stationair




Bruno schreefColonInregelen met de T4, simpel !
Met het gaspedaal kan je al eens wat resetten, maar dit is maar een vorlopig lapmiddel. Elke "geresette" F die ik aan de T4 hang, zit dikwijls nog serieus buiten de curve, wat de stepperwaarde betreft. Dit resluteert in soms trager terug vallen naar het staionair, of geeft zelfs een onregelmatig stationair..... of je hebt een verkeerde gasklep uiteraard. Heb je er geen foto van ?




Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.