Hier had ik dan nog enkele technische vraagjes omtrent:
- waterlek passagiersdeur ter hoogte van spiegel
zou van een platte rubber afkomstig moeten zijn en we hebben de "tube" methode toegepast. Resultaat is nog af te wachten.
- Airco werkt niet knopje
licht wel op, motortoerental zakt niet. Geen gas? compressor stuk?
- Lampje van SRS licht soms op
- Lampje van handrem is ook gevoelig, licht ook snel op wanneer de handrem af staat
is wat speling op, oplossing?
- Stoffen dakje in orde krijgen
al geprobeerd met zachte "groene" zeep, heeft al een resultaat opgeleverd, nog andere tips?
- Plastic achterruitje polieren
tips?
- Het windscherm is een plexi exemplaar met een MG logo dat blauw oplicht
stroom moet nog aangesloten worden, tips voor aansluiting in de buurt van de achterkant?
- Uitlaat eindstukjes apart te verkrijgen? of toch ineens een nieuwe uitlaat? (gebrom is wel leuk, nog geen idee of het afkomstig is van de uitlaat of ergens anders) Hoeveel kost een volledige standaard uitlaat? En hoeveel een aftermarket? En vooral, waar te verkrijgen, en geraakt dat door de technische controle?
- Verlichting van hercirculatie knopje werkt niet, lampje brandt wel wanneer je de knop indrukt
- Stuur draait vanzelf lichtjes naar links
wederom gekend probleem, maar niet echt storend. Simpele oplossing voor?
Alvast bedankt




