




mailman schreefColonOK, dank je wel. Dan rijdt hij op die hoogte waarschijnlijk een stuk comfortabeler.
Weet iemand trouwens een goede garage voor mijn MGF in de buurt van Utrecht? Hij is door de vorige eigenaar altijd netjes onderhouden bij een MG dealer in de UK, maar wil dat graag voortzetten.



Bruce schreefColonLet wel op dat als je je F op de voorgeschreven hoogte zet het net een Tank is. Hij mag best lager staan en dat maakt voor de APK niet uit...
ze zetten een houten plankje op zijn zij. Dan moet je erover rijden en als de onderkant van je F het plankje raakt staat hij te laag en moet je ofwel een tuningattest kunnen voorleggen, ofwel laten verhogen. Leg die mannen maar eens uit wat hydragas is en dat de auto eigenlijk niet verlaagd is...

RacingGreen schreefColonOplossing: oppompen - keuring - laten zakken en klaar
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.