Met slechts 30.000 km op de teller in absolute nieuwstaat. Aan niets is te zien dat deze auto gebruikt is. Van het smetteloze interieur tot de lak die als nieuw oogt. Ik heb deze auto in 2004 van de eerste eigenaar gekocht met 22000 km op de teller, deze persoon gebruikte hem als tweede auto. En bij mij is de auto gebruikt als derde auto, dus puur voor plezierritjes.Bij mij en bij de vorige eigenaar reed de auto nooit in de winter ( behalve om zo nu en dan een ritje te maken zodat de auto problemen krijgt van het lange stilstaan). En ook heeft de auto altijd in de garage gestaan.
Het is een MG F 1.8 uit 2000, in de Heritage edition.
Dus:
two-tone lederen bekleding,
16 inch lichtmetalen velgen met sportieve 215-40-16 banden,
Chromen ventilatieroosters in de grille en zijkant bij de achterwielen,
Grijze knipperlichtglaasjes aan de voorkant en zijkant,
Diverse chromen accenten: tankdop, deurhendels, asbak, versnellingspook en instaplijsten,
Houtafwerking interieur
De auto rijdt perfect en heb er nooit problemen mee gehad. Elk jaar krijgt de auto een onderhoudsbeurt bij een voormalige Rover/ MG dealer zodat het onderhoudsboekje ook nog de stempels heeft. Deze heeft de auto vorige maand nog gehad inclusief een nieuwe APK.
Alles is aanwezig: de instructie en onderhoudsboekjes, onderhoudsfacturen, twee sleutels met afstandbediening, softtopcover (om de kap af te dekken wanneer deze naar beneden is) enz.
We doen de auto weg omdat er zo weinig mee wordt gereden dat het eigenlijk zonde is om hem nog te houden. Voor meer foto's kijk op marktplaats.
Voor vragen: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vraagprijs E 9.000