BUTTON_TOPIC_LOCKED 8 berichten Pagina 1 van 1
nog geen garage gevonden :-(
  • Vanessa
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON vr jul 11, 2008 10:22 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    nog geen garage gevonden :-(

    door Vanessa » di sep 08, 2009 10:05 pm

    hallo allemaal,

    Lauren in intussen geboren, en alles gaat goed. maar het is me helaas nog niet gelukt om een garage te vinden die het voor me op kan/wil knappen. Garages zijn inderdaad verantwoordelijk voor deze actie, en uiteraard wil ik dat m'n eigen garage niet aandoen. Is er toevallig iemand via het forum die me hierbij wil & kan helpen? Het zou echt geweldig zijn!

    Alvast heel erg bedankt.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di sep 08, 2009 10:13 pm

    Hoi Vanessa, Allereerst van harte met de geboorte van Lauren. Even door diegenen die de draad een beetje kwijt zijn:

    viewtopic.php?p=103013&highlight=#103013
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • mailman
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 220
    GeregistreerdCOLON za aug 15, 2009 9:21 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

    door mailman » wo sep 09, 2009 7:25 am

    Ik ben hier ook in geïnteresseerd. Mijn MGF VVC uit 2001 wordt aanstaand weekend bij mij afgeleverd en vanwege toekomstige gezinsuitbreiding, zou ik ook graag willen weten of dit kan en welke garage dit wil doen. Zal dit topic dus gaan volgen en hoop dat er mensen zijn die hier een oplossing voor kunnen bedenken.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo sep 09, 2009 8:16 am

    Kasper schreefColonEven door diegenen die de draad een beetje kwijt zijn:

    viewtopic.php?p=103013&highlight=#103013

    Niet onverstandig om even het begin erbij te posten... nu lijkt het erop dat je een garage zoekt die iets aan Lauren kan doen.

    Proficiat met het kleintje !!

    - Door het verwijderen van het handschoenkastje, moet je al behoorlijk toegang hebben tot de airbag van de passagier.
    - Voordat de werkzaamheden starten, disconnecteer je best even de batterij voor een 15-tal minuten (let wel op eventuele radio beveiligingen (code) e.a.)
    - Als de airbag is losgekoppeld gaat de connector ervoor zorgen dat ie kort sluit. Dit gebeurt om zeker geen potentiaal verschil te krijgen tussen beide geleiders (anders zou de airbag kunnen afgaanà)
    --> gevolg 1: je kan de weerstand niet meten
    --> gevolg 2: de weerstand meten zou ook een gevaar inhouden
    - Persoonlijk zou ik dan een potentiometer er even tussen zetten en kijken bij welke weerstand het systeem een airbag waarneemt.
    - Normaal gezien zijn het behoorlijk kleine weerstanden: 4.7 ohm is een weerstand die hierbij opduikt.

    PS. pas je profiel aan zodat we kunnen zien in welke streek je woont... dat gaat eenvoduiger zijn om eventueel hulp te vinden.
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    door wimk » wo sep 09, 2009 9:47 am

    Je kan hier de mgtf-workshop-manual.pdf lezen/downloaden..misschien heb je daar wat aan ?? er staat in iedergeval behoorlijk wat over de airbags en de risico's van in-/uitbouw

    Edit Rick: Link niet openbaar op het forum plaatsen ivm copyright.
  • mailman
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 220
    GeregistreerdCOLON za aug 15, 2009 9:21 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

    door mailman » wo sep 09, 2009 6:52 pm

    wimk schreefColonJe kan hier de mgtf-workshop-manual.pdf lezen/downloaden..misschien heb je daar wat aan ?? er staat in iedergeval behoorlijk wat over de airbags en de risico's van in-/uitbouw

    Edit Rick: Link niet openbaar op het forum plaatsen ivm copyright.


    wimk: zou je mij deze link per prive bericht willen sturen? Neem aan dat dit wel mag.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo sep 09, 2009 10:12 pm

    :P ja hoor, prive mag je de link sturen :)
  • Steffie
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 353
    GeregistreerdCOLON ma apr 20, 2009 11:07 am
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht (NL)
    CONTACTCOLON

    door Steffie » do sep 10, 2009 10:38 am

    stuur hem dan ook maar naar mij door
    MG F 1.8 Abingdon Helemaal strak gemaakt en opnieuw gespoten!
    Blue Flame Performance Exhaust
    Nieuw setje glimmend walnoot
    52mm Throttle Body + K&N
    Mooi nieuw strak kapje. kleur creme! met dank aan Hame
BUTTON_TOPIC_LOCKED 8 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten