door DannyVVC » vr sep 04, 2009 12:16 pm
Nadat ik al het gekloot met het niet willen starten heb verholpen heb ik weer een ander probleem.... tenminste, als je het een probleem kan noemen...
Mijn acculampje brandt continu, normaal gesproken zou je dan zeggen dat de dynamo niet bijlaadt, en dat je op een gegeven moment niet meer kan starten omdat de accu leeg is... Nu is dit niet het geval bij mij, iemand enig idee waar ik dit keer moet zoeken? Of is het verstandig om me MGF gewoon een keer aan de T4 te hangen??
Gr. Danny
Wishlist:
alu 52mm TB, Respray
Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust