door Bruce » wo sep 02, 2009 11:19 am
Prijs per jas, 45 euro
Ik heb de volgende bestelling geplaatst voor de Oranje jassen
Jos L en S
Luc M en S (en een zwart topje in M)
Paul M
Bruno M
Elton L
Erwin L en M
Rick L
Ik ben alleen de Zondag op MGFIM, dus voor hen die er alleen de zaterdag zijn, laat dat even weten dan geef ik de bestelling aan Bruno mee en kan je die zaterdag mee nemen. alternatief is dat ik het opstuur, kan natuurlijk ook.
Tukker, jou trui geef ik mee aan Bruno voor de Zaterdag.
Ik heb van iemand op de kempenrit een bestelling ontvangen voor een XL polo, en daar Lucas zijn naam bijgezet maar dat is niet juist, wie had die besteld?
Laatst bijgewerkt door 3 op
Bruce, in totaal 0 keer bewerkt.
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping