





pietje schreefColonIk heb een auto zien staan met een koppaking die stuk is in nederland.
De prijs is 3600 euro en de bwj 2001!
Dacht dat dat wel is heel interessant kon zijn.


pietje schreefColonIk heb een auto zien staan met een koppaking die stuk is in nederland.
De prijs is 3600 euro en de bwj 20001!
Dacht dat dat wel is heel interessant kon zijn.



Tukker schreefColonDit is inderdaad de auto die bij Jonkman voor de deur staat.
@mrcarribean
Invoeren is in Nederland geen probleem omdat de auto niet hoeft te werken, Hij mag niet gestolen zijn en de bpm moet betaald zijn dat is alles. Om te mogen rijden moet er dan een apk op en dat lukt niet met een kapotte pakking.
Ik ga morgen wel even kijken of het een nette auto is.![]()
Ik zal hem eens vragen of hij hem ook gerepareerd en met garantie wil verkopen.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.