





Over ingang van een externe CD-speler, bedoel je hiermee een plugje aan de voorkant

Elan schreefColonOver ingang van een externe CD-speler, bedoel je hiermee een plugje aan de voorkant
Ik bedoel een CD wisselaar (in koffer of handschoenkastje) die aan een autoradio/cassette wordt aangesloten.
Bij uw autoradio zal het moeilijk zijn om een bruikbare aansluiting te maken met de iPod.
De transmitter had ik in Nederland gekocht bij iemand in Nijmegen.
http://geheugen.marktplaza.nl
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.