BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
Wie heeft zijn IPod in zijn F gebouwd?
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Wie heeft zijn IPod in zijn F gebouwd?

    door Coen » wo jan 26, 2005 12:49 pm

    Zoals de topic titel al verteld, wie heeft zijn IPod in de auto gebouwd? Ik had er al wat informatie over gevonden ( hier en hier ) maar die zijn niet voor de MG. Apple heeft zelf wel een ITrip (deze) maar die geeft niet al te beste geluidskwaliteit.

    Wie heeft er een oplossing om een IPod in de MG te bouwen?
    Lotus Elise S2 111s
  • Elan
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 86
    GeregistreerdCOLON di maart 30, 2004 12:43 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde
    CONTACTCOLON

    iPod

    door Elan » wo jan 26, 2005 1:54 pm

    Als proef heb ik de iPod van mijn zoon gebruikt in m’n MGF.
    Ik had een LineX transmitter en de kwaliteit was heel goed.
    Het was wel een heel gedoe: de iPod , de transmitter en de draden.
    De 20 GB iPod vond ik voor mijn “repertoireâ€Â
    MGF 75th anniversary LE.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: iPod

    door Coen » wo jan 26, 2005 3:47 pm

    [quote="Elan"]Als proef heb ik de iPod van mijn zoon gebruikt in m’n MGF.
    Ik had een LineX transmitter en de kwaliteit was heel goed.
    Het was wel een heel gedoe: de iPod , de transmitter en de draden.
    De 20 GB iPod vond ik voor mijn “repertoireâ€Â
    Lotus Elise S2 111s
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo jan 26, 2005 4:06 pm

    Alsluiten kun je doen door een FM modulator in je antennekabel te zetten. Je hebt dan een "nieuwe zender" bij gekregen op je normale radio: de Ipod.

    Voor inbouwen kun je hier eens kijken.
    http://www.optimount.nl

    Ik heb een lederen telefoonconsole van ze thuis liggen om mijn PDA in te bouwen en die is van zeer goede kwaliteit. Ik weet niet of het ook goed past op een MK1 console maar ik denk dat het geen probleem zal zijn:
    Afbeelding
    Building >200BHP K-series
  • Elan
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 86
    GeregistreerdCOLON di maart 30, 2004 12:43 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde
    CONTACTCOLON

    door Elan » wo jan 26, 2005 4:24 pm

    Over ingang van een externe CD-speler, bedoel je hiermee een plugje aan de voorkant

    Ik bedoel een CD wisselaar (in koffer of handschoenkastje) die aan een autoradio/cassette wordt aangesloten.
    Bij uw autoradio zal het moeilijk zijn om een bruikbare aansluiting te maken met de iPod.
    De transmitter had ik in Nederland gekocht bij iemand in Nijmegen.
    http://geheugen.marktplaza.nl
    MGF 75th anniversary LE.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo jan 26, 2005 4:39 pm

    Elan schreefColon
    Over ingang van een externe CD-speler, bedoel je hiermee een plugje aan de voorkant

    Ik bedoel een CD wisselaar (in koffer of handschoenkastje) die aan een autoradio/cassette wordt aangesloten.
    Bij uw autoradio zal het moeilijk zijn om een bruikbare aansluiting te maken met de iPod.
    De transmitter had ik in Nederland gekocht bij iemand in Nijmegen.
    http://geheugen.marktplaza.nl


    Hoe zou ik dat dan moeten doen?
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten