door Kasper » di aug 25, 2009 11:58 am
Kijk ook even naar het relais van de koelfan! Deze wil nog wel eens blijven plakken, meestal in de "uit" stand.
Relais is voor wagens met en zonder Airco anders van opzet en zit tegen de linker voor wielkast onder de voorklep.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel