


ben ik niet zo handig

Sander schreefColonErikB schreefColondie weten perfect waarmee ze bezig zijn." (Jupilerman)
Whahahahahaha. Gelukkig weten wij wel beter(en juup zal er ook wel achter zijn
Koppel de buzzer pieper aan de "pompjes" van de CV.


Sander schreefColonAls ik je zo hoor zou ik er niet aan beginnen![]()
Je pompje (rechter deur) heeft volgens mij 2 draden waar 12 volt op gezet wordt om de deurpin omhoog of omlaag (spanning andersom) te trekken. Die zou je kunnen gebruiken (met mogelijk een gelijkrichtbrug om een buzzer te laten piepen. Maar ik denk dat het een beetje een goedkoop effect zal opleveren. Op ebay.de hebben ze een tijdje tekoop gestaan, Chirp modules o.i.d. speciaal om je alarm systeem dat te laten doen.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.