

Dus andersom gerekend, lid worden kost bijna niets als je die 20% korting van je verzekering hebt!!!Rick schreefColonMG car club is 65 euro per jaar en 25 euro eenmalige inschrijfkosten.


De Eeuropeeschewimk schreefColonWelke verzekeringsmaatschappij geeft deze 'korting'

Wij rijden een "sport-timer".wimk schreefColonDat men dat doet voor 'klassiekers' ken ik maar ook voor moderne nog niet....
zal mijn verzekering ook eens nagaan....
thanks
Wim

bartje01 schreefColonHallo,
Via de KNAC kun je een joungtimer verzekering afsluiten. Heeft als nadeel dat je er wel een tweede auto voor dagelijks gebruik naast moet hebben.
bartje01 schreefColonDe KNAC is volgen mij een onderdeel van de ANWB.




Ivan schreefColonNu heb ik een voorstel van de verzekeringsmakelaar om de derde wagen aan halve prijs te betalen en dat lijkt me wel interessant. Iedereen mag altijd en overal met de auto rijden tenzij hij of zij gedronken heeften dat vind ik dan ook een goed voorstel.

Kasper schreefColonMocht je van plan zijn de auto als bijzonder te waarderen en niet van plan zijn er op termijn van af te willen, dan is een strikte selectie van een verzekeringsmaatschappij zeker niet overbodig (dan wellicht wel aan de hand van een taxatie)
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.