




kostos schreefColon...kreeg een tip van een collega die ook een MGF heeft om de fan door te sluizen naar direct kontakt..zo dat de fan altijd blijft draaien..kan dit kwaad?
grtzz
kostos schreefColonheb het koelsysteem zoals beschreven ontlucht..geen lekkage, voorzichtig proefritje gemaakt..temp van koelvloeistof blijft onder het midden, olie komt op 80..
tip met föhn geprobeert op de tempsensor van 't motorcomp..werkt prima..

Bruno schreefColonBij een VVC ligt de temperatuur veel hoger, eer de fan aanspringt.
Check even het temperatuurskontaktje, door er bv. met een haardroger of zo op te blazen.





LEBLAR schreefColonLucht in het koelsysteem lijkt me de hoofdoorzaak. Teveel koelvloestof heeft bij mij nooit een hoge koelvloeistof temp veroorzaakt.
Even over de LLW kit. Zou niet ooit iemand kijken of het mogelijk was een groupsbuy te organiseren?

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.