door Nem58 » ma aug 10, 2009 11:46 am
Bedankt voor jullie reacties. Gezien de prijs was het al te mooi om waar te zijn.
Voor een MG is wel alles een stuk duurder dan vergelijkbare auto's, dat is wel een nadeel aan mijn mooie auto. Maar ja, anders zou ook iedereen MG gaan rijden.
Ik ga weer verder op zoek naar niet al te prijzige greenstuffs.
uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.