
dat is heus wel meer dan 1 pixel
Ik heb het aangepast naar 123X93 en 13000 bytes.
Dat is het geen mijn avatar is qua "size".
Als je linkt naar een on-line gallery of zo zou je geen last mogen hebben van deze "beperkingen". Maar nogmaals, als je meer nodig hebt als bovenstaande specs, is de avatar wat mij betreft te groot, zelfs indien niet ge-upload naar de database van het forum, want dit werkt vertragend.
Er zijn er een aantal dit dit ruimschoots overschrijden, jammer genoeg.