








LEBLAR schreefColonHe jongens, automonteurs zijn ook maar mensen hè.
Heb je ze er al mee geconfronteerd? Als ze afwijzend reageren heb je gelijk maar anders...
Er is een gezegde: Wie nooit fouten maakt, maakt meestal niets.


Sander schreefColonHet gaat niet om het probleem, het gaat om de oplossing. Eigenlijk had je de wagen weg moeten brengen met het probleem er nog in en de wetenschap die je nu hebt. Daar onderscheid een goeden garagist zich van een slechte.


jantje schreefColonHet is trouwens niet de eerste maal: toen ze de distributieriem vervingen, hadden ze vergeten de stekker van de olietemperatuurmeter in te pluggen. Dit is wel geen groot euvel, maar toch ook een vergetelheidje.
Ik heb wel de gewoonte na een garage-passage, de boel eens te bekijken. Maar de loszittende kabels heb ik ook niet gezien ':oops:'
jantje schreefColonStraks wordt ik nog een mechanicien ':D'

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.