




Bruno schreefColonInderdaad, er zijn leuke alu-alternatieven te koop op elke hoek van de straat tot in de "Auto-5" toe, ja zelfs daarAnyway, Piet heeft daar een mooi alu-exemplaar gekocht, maar ik vrees toch ook dat je voor het optisch mooier antrennetje, ontvangst zal moetren inboeten en zeg nu eerlijk, waarom dient nu eigenlijk een antenne, om naar te kijken, of om er radiostaions zo goed mogelijk met te ontvangen.
Right, voor mij de standaard antenne dus graag, en eerlijk, ik vind ze nog niet eens lelijk.

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.