BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
Met de TF naar de autoschouwing(apk)
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Met de TF naar de autoschouwing(apk)

    door lucas » vr jul 10, 2009 11:18 am

    Vandaag naar "den otto-kontrol" geweest met de TF...
    (technische schouwing/APK :wink: )

    2 jonge inspecteurs die de TF van onder tot boven bewonderd hebben ... in goede zin :wink:
    Veel vragen gehad over TF, merk MG, verhandelbaarheid onderdelen, weggedrag, ...
    Als geboren techneut rustig doorverwezen naar ons forum en
    beide "beflyerd" met onze nieuwe flyers...

    Nadien de 35 euro opgehoest, kapje open en wegwezen.

    De TF kreeg groen licht tot augustus 2011 !!
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » vr jul 10, 2009 11:27 am

    Kijk dat zijn de berichten. Dus je mag weer even. Is het bij jullie 2 jaar geldig dan?
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr jul 10, 2009 11:35 am

    remcovankuilenburg schreefColonKijk dat zijn de berichten. Dus je mag weer even. Is het bij jullie 2 jaar geldig dan?


    Ik meen me te herinneren dat als je wagen tussen 4 en 6 jaar "oud" is en je jaarlijks niet te veel km's rijdt, wordt een geldig schouwingsbewijs voor een periode van 2 jaar afgeleverd.
    (onze TF = 5 jaar met 35.000 km)
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » vr jul 10, 2009 12:41 pm

    Dan moet ik toch maar verhuizen naar Belgie. Bij ons is het pas als de auto ouder is dan 25 jaar dat je niet elk jaar een APK moet doen.
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    door Kevin » vr jul 10, 2009 7:15 pm

    en de eerste 3 jaar niet ;)
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: Met de TF naar de autoschouwing(apk)

    door em-gee-efke » vr jul 10, 2009 8:13 pm

    lucas schreefColonVandaag naar "den otto-kontrol" geweest met de TF...
    (technische schouwing/APK :wink: )

    2 jonge inspecteurs die de TF van onder tot boven bewonderd hebben ... in goede zin :wink:
    Veel vragen gehad over TF, merk MG, verhandelbaarheid onderdelen, weggedrag, ...
    Als geboren techneut rustig doorverwezen naar ons forum en
    beide "beflyerd" met onze nieuwe flyers...

    Nadien de 35 euro opgehoest, kapje open en wegwezen.

    De TF kreeg groen licht tot augustus 2011 !!


    :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » vr jul 10, 2009 8:27 pm

    remcovankuilenburg schreefColonKijk dat zijn de berichten. Dus je mag weer even. Is het bij jullie 2 jaar geldig dan?


    Bij ons ook afhankelijk van de leeftijd.
    Nieuwe regels :lol:



    De frequentie van de APK voor personenauto's en lichte bestelauto's die op benzine rijden is omlaag gegaan. Dit is één maal in vier jaar, dan wordt het twee maal per twee jaar en na acht jaar jaarlijks, dus 4-2-2-1-1. De nieuwe regeling is ingegaan op 1 januari 2008 en geldt voor auto's vanaf bouwjaar 2005.

    Per 1 januari 2008 is de APK voor oldtimers (auto’s van voor 1960) afgeschaft en tegelijkertijd is de APK-frequentie voor auto’s ouder dan 30 jaar tweejaarlijks geworden.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten