BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
Opnieuw verlagen?
  • Rene Ramone
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 22
    GeregistreerdCOLON zo jan 02, 2005 5:34 pm
    WoonplaatsCOLON Kampen, Holland

    Opnieuw verlagen?

    door Rene Ramone » do jan 20, 2005 6:48 pm

    Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Paarse F. Van meet af aan vond ik dat het argument dat een F te hoog "op de poten" staat, voor mijn F niet op ging. Hij (zij?) leek niet verlaagd maar was zeker niet te hoog.
    Nu is deze week de distributieriem vervangen en tegelijk een grote beurt.
    De vering is dus ook bijgepompt en dit is te zien......
    De auto is zeker 3 cm omhoog gekomen. Ik moet hier flink aan wennen.
    Wat nu? Ik vind de goede manier met lowering knuckels iets te bewerkelijk. Hoe slecht is het verlagen door middel van het laten ontsnappen van gas nu eigenlijk en hoe moet het?
    MGF VVC 1997 amaranth. airco, 52mmtb, K&N, Rollbar,rood leer
  • kristof
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 97
    GeregistreerdCOLON di okt 26, 2004 4:53 pm
    WoonplaatsCOLON heist op den berg

    door kristof » do jan 20, 2005 7:04 pm

    auw auw auw paars..... :cry: hoor liever amarant nietwaar jonges
    mgf 18 vvc fga chip bmc carbon luchtfiter hardtop uitbouwkitje, navi ,17" velgen etc...
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » do jan 20, 2005 9:53 pm

    Mogen we zo nieuwsgierig om te vragen van wie je die gekocht hebt.
    Als het een VVC is, dan is de kans groot dat we de vorige eigenaar kennen. :lol:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » do jan 20, 2005 10:04 pm

    Jep, schoon paars en is ook niet mis. En Amaranth is toch net iets anders dan gewoon plain purple. Enig idee van wie of waar je de Amaranth F hebt gekocht.... 't zou best kunnen dat we de verkoper/ster kennen :wink:

    Proficiat met de aankoop van de F... je hebt een deel vakantie en quality time gekocht.

    Onder de zwarte plastiek onder de 'motor'kap vooraan, zal je twee ventielen vinden. Links en rechts kunnen onafhankelijk van elkaar geregeld worden. De standaard/officiële rijhoogte bedraagt 368mm (midden velg recht omhoof tot aan het koestwerk/wielboog) +/- 10mm bij normale temperatuur (17°C).

    Het 'grote' voordeel van Lowering Knuckles is het feit dat de druk in het systeem (sfeer met vloeistof en gas, gescheiden door een membraan) op peil blijft... terwijl lowering door het laten ontsnappen van vloeistof een lagere tegendruk van de vloestof in de sferen betekent.

    HTH,
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » do jan 20, 2005 11:23 pm

    Jupilerman schreefColonMogen we zo nieuwsgierig om te vragen van wie je die gekocht hebt.
    Als het een VVC is, dan is de kans groot dat we de vorige eigenaar kennen. :lol:




    Inderdaad....van Ann misschien, die nu rondtoert in een A4 cabrio (TDI :cry: )
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten