De Europarit zal worden verreden op 9 t/m 13 juni 2010
Opgave is mogelijk via de website
http://www.europarit.nl.
Dit jaar zal de route door de Zwitserse en Franse alpen worden uitgezet.
Nadat de betaling binnen is wordt het start nummer toegekend.
Inhoud:
oefenrit op een zondag in Mei.
verplichte info avond op een Dinsdag.
9 Juni s'avonds technische keuring in de startplaats.
Rit 10 t/m 13 Juni
13 Juni finisch in Hellendoorn
prijsuitreiking op een Dinsdagavond
De start vindt plaats in de Alpen waardoor je ook een paar dagen eerder kan aanrijden voor een vakantie.
Kosten 2010 zijn nog niet bekend maar zal niet veel verschillen met 2009 denk ik.
Kosten 2009(info site)
De Europarit is vijf dagen genieten van autorijden door Europa op basis van half pension. (3000 Km.)
Meedoen aan de Europarit kost 390 Euro per persoon.
(Let op: Bent u geen lid van de ASVH dan betaalt u 450 Euro per persoon. ASVH Lidmaatschap kost 21 Euro per jaar per persoon.)
Wat krijgt u voor uw geld
Deelname aan het klassement met alle bijbehorende faciliteiten. Een geweldige route en een gezellige goed georganiseerde rit inclusief:
4 overnachtingen,
4 keer een goed ontbijt en
3 keer een voedzaam en lekker diner.
Bovendien krijgt ieder equipe
Een rallyschild
Een jaarschild
6 routeboeken
5 x controlekaarten
Een reglement in boekvorm
2 equipefoto’s
1 dvd (video) van de verreden Europarit
Het is mogelijk om aan te geven dat je met een ander equipe in het zelfde hotel wilt overnachten.
Je hebt de keuze uit een toer of sport klasse die iets meer foto's en kaartlees mogelijkheden krijge voorgeschoteld.
De sportklasse kent ook karresporen dus iets minder geschikt voor onze MG's denk ik.
Ik ga dit jaar niet mee maar liefhebbers kunnen hier even een lijstje starten.