De fietsers in Amersfoort kunnen dus weer veilig over straat zonder bang te zijn om nat te worden door een MG....

Bruno schreefColonWat een geluk hebben jullie toch. Bij ons is het gewoon terug komen in geval van een mankement. Dat wil zeggen, opnieuw naar ginder rijden+herkeuringskosten...
Reken daar maar op, we zijn immers een volkje van handelaren.Bruno schreefColonAnderzijds vraag ik me af, of in jullie systeem niet dikwijls onnodig dingen worden vervangen, terwijl dit nog niet nodig was.

Bruno schreefColonWat een geluk hebben jullie toch. Bij ons is het gewoon terug komen in geval van een mankement. Dat wil zeggen, opnieuw naar ginder rijden+herkeuringskosten...
Anderzijds vraag ik me af, of in jullie systeem niet dikwijls onnodig dingen worden vervangen, terwijl dit nog niet nodig was.

remcovankuilenburg schreefColonGisteren nog even de F laten uitlijnen maar ik ga vandaag weer terug want mijn stuur staat scheef![]()
![]()

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.