BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
Low water sensor kit
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

Low water sensor kit

door philipvanv » ma jun 22, 2009 10:56 am

Eindelijk nog eens tijd gehad om een en ander te vervangen in mijn wagen. De installatie verliep over het algemeen vrij vlot, enkel bij de aansluiting van de low water sensor kit van B&G heb ik een klein probleem. Het alarm geeft in het begin 2 piepjes, gaat dan uit en na enkele seconden (een 15-tal) gaat het terug aan en blijft het aan, ook al zit de vlotter in het tankje helemaal bovenaan. Als ik de stekker van de sensor aan het koelwatertankje losmaak gaat het alarm terug uit. Iemand een idee hoe dit komt? Tis praktisch dat deze kit er in zit, maar moest hij nu nog goed werken zou dit nog leuker zijn ;)
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » ma jun 22, 2009 11:11 am

Het ziet er naar uit dat je een kitje hebt geinstalleerd dat aangeeft dat er genoeg water in het bakje zit....
    Lijkt alsof de sensor niet bij het kitje hoort. (sensor met normaal open contact terwijl het kitje een contact dat normaal gesloten is nodig heeft of andersom.)
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

door philipvanv » ma jun 22, 2009 11:14 am

Hehe, kwestie van weer eens een beetje anders te doen he ;) Kdacht ook al zoiets. Wat ik niet snap ik dat zo een vergissing kan voorvallen...
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma jun 22, 2009 11:55 am

Even een mailtje of telefoontje naar B&G. Hun service is normaal wel OK en 't moet gewoon werken.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » ma jun 22, 2009 12:22 pm

polen misschien verwisseld?
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

door LEBLAR » ma jun 22, 2009 12:39 pm

Carl schreefColonHet ziet er naar uit dat je een kitje hebt geinstalleerd dat aangeeft dat er genoeg water in het bakje zit....
    Lijkt alsof de sensor niet bij het kitje hoort. (sensor met normaal open contact terwijl het kitje een contact dat normaal gesloten is nodig heeft of andersom.)

Lijkt me snel genoeg te controleren door de sensor naar beneden te duwen.
    Ik zou (net als Remieme al aangeeft) de aansluiting eens controleren.
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1