door jaapieooo » za jun 20, 2009 11:35 pm
Ik ben vandaag in Giethoorn geweest om naar een andere F te kijken waar inruil mogelijk was. Ik had er geen goed gevoel bij, dus ga hier niet verder mee. Ik heb een andere op het oog, en dan zou mijn auto naar "de handel" gaan. Die betalen niet veel voor een kapotte auto, maar ik hoef ook niet echt veel te hebben. Maandag hoop ik de knoop door te hakken.
Tot die tijd is mijn F te koop.
160dkm, de opties die er standaard opzitten, inclusief scheurtje in achterraam en vervangend raampje dat je er in kunt zetten. Voor vragen en foto's graag een mailtje.
Voor het mooie weer: Vespa LX Touring
Voor dagelijks gebruik: Volvo V50 en Panda
Voor in de stad: Vespa LX
Voor de hobby: Piaggio Ape en een Carter Interceptor Buggy
Voor de Carbagerun: Volvo 850 2.5 20V GLT estate (Lego auto) Verkocht :-(