Maw met een paar duizend euro ben ik weer gered voor een aantal jaar...
Nogmaals bedankt aan allen die Bruno afgelopen zonden hebben geassisteerd






jantje schreefColonIn ieder geval, volgend jaar zijn we opnieuw van de partij, en van mijn echtgenote (Kathleen) de bevestiging gekregen dat we meedoen met de Kempenrit (ook Freddy -de witte TF- zal van de partij zijn)

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.