





Kasper schreefColonPeter heb je een Tonneau cover die je tussen de achterklep opsluit of een met die fijne staalkabel?
Daarvoor zijn de twee studs zoals Bruno omschrijft namelijk verschillend.
een Mk1 (staalkabel) heeft 3 dezelfde (zoals EPC nummer) een Mk2 heeft zoals Bruno zegt twee langere bovenop de T-bar.


Edgecrusher schreefColonKasper schreefColonZo, werkt dat nog bij jou? proficiat, dat heb ik al 5 jaar terug opgegeven![]()
? Werkt nog steeds prima hier.... (vanaf 1998)
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.