






VOP schreefColonby the way kan je eigenlijk wel aan originele ruiten geraken of zijn het steeds aftermarket ruiten? (heb ooit minder goede ervaring gehad met nieuwe ruit na steenslag schade, glas was dunner en lichter getint = aftermarket)





Tukker schreefColonZolang het niet in het zichtveld zit is het geen probleem met de apk.
Overigens werken niet alle verzekeringen met carglass en er is dus nog hoop.
Je kan ook zelf de ruit verwijderen en dan behandelen, daarna laat je het raam plaatsen. Zorg wel dat je dit eerst overlegd in verband met verzekering. Denk trouwens niet dat de verzekering betaald voor een kras buiten het zicht veld.


Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.