BUTTON_TOPIC_LOCKED 37 berichten
MGF 1.8i/ 97000km/ Goede staat en deftig onderhouden
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    MGF 1.8i/ 97000km/ Goede staat en deftig onderhouden

    door Ian » vr jun 12, 2009 10:04 pm

    http://www.kapaza.be/detail/18377269/



    Beschrijving »


    Model: F
    Type: 1.8i 16v
    Jaar: 1998
    Kleur: Metallic grijs
    Carrosserie: Sport-Cabriolet
    Brandstoftype: Loodvrije Benzine
    Vermogen (PK): 120 (88kw)
    Kilometerstand: 97000
    Aantal cylinders: 4
    Aantal versnellingen: 5
    Aantal zitplaatsen: 2
    Aantal deuren: 2

    Opties:

    - MG Gear Knob (originele krijgt u erbij)
    - Decat pijp (nieuwe catalysator krijgt u er erbij en/of monteer ik voor u)
    - K&N luchtfilter
    - 52mm gasklep (originele 48mm krijgt u erbij)
    - Mistlampen!
    - monteer en EHBO zakje(nieuw!)
    - leder zetels
    - windscherm

    Auto is altijd om de 3 dagen compleet gereinigd geweest en altijd onderhouden geweest. Rustig warmgereden! Is onlangs de garage (MG) ingeweest en heeft nieuwe achterbandjes gekregen! Rijdt ongelofelijk sportief en is een superwagen.

    Originele lakkleur (metallic grijs!) en originele velgen(mpi velgen!),

    indien geïnteresseerd of informatie gewenst, gelieve me een pb te sturen.

    Met vriendelijke groeten,

    Ian


    Heb iemand die al komt zien maar ik zet het maar publiek.

    In plaats komt een TF (of mssh toch Opel Speedster)

    Vriendelijke groeten, ian


    PS: geen discussie over prijs aub
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » vr jun 12, 2009 10:55 pm

    Ik heb even het telefoonnummer verwijderd. Forumregels.

    Reacties op te koop aangeboden objecten :

    Reacties op te koop aangeboden objecten gebeuren niet via mail of telefoonnummer, maar via het forum zelf. Geposte telefoonnummers / E-mail adressen zullen vanaf heden 23/05/06 worden verwijderd door de moderators, indien deze worden gepost door de verkoper.
    M.a.w. de koop wordt afgehandeld via het forum in een eerste stadium. In latere stadia kan PB (privé berichten) gebruikt worden om privé gegevens uit te wisselen. De verkoper moet de moeite maar doen om het forum te raadplegen om zijn object te volgen. We zijn immers in eerste plaats een forum en geen gratis adverteerruimte. Deze maatregel verminderd daarenboven ook misbruiken beschreven verder onder "wie eerst zaait...."
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » vr jun 12, 2009 11:15 pm

    bedankt, srry rick.
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » ma jun 22, 2009 7:56 pm

  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » ma jun 29, 2009 11:29 pm

    *bump, is te ruilen tegen Porsche 944 met minder dan 150 000 km(toch proberen :lol: )

    Prijs is te discusiëren, koper gaat wachten tot zijn zoon zijn diploma heeft (een van de dagen), maar iedereen is vrij in deze heerlijke wereld om te bieden indien hij wilt.
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: MGF 1.8i/ 97000km/ Goede staat en deftig onderhouden

    door em-gee-efke » wo jul 08, 2009 5:40 pm

    Ian schreefColonIn plaats komt een TF (of mssh toch Opel Speedster)


    Hoe? Geen Porsche??
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » zo jul 12, 2009 5:51 pm

    Jawel porsche komt zeker nu! Heb een Porsche 944 op het oog maar ik moet van de mgf eerst afgeraken!
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » zo jul 12, 2009 10:28 pm

    Een 944 is natuurlijk ook gaaf, maar toch zou ik denk ik wel liever een Tf bezitten :roll:
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » ma jul 13, 2009 12:34 am

    toch niet, geef mij maar een lekkere porsche! Snel en kwaliteit!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jul 13, 2009 1:16 am

    Off topic, maar hoezeer een 944 in zijn tijd dan wel lekker reed, t'was nooit geen echte Porsche (dat was en is alleen een 911). daarenboven is zo'n 944 op dit moment eigenlijk wel een stukje oud ijzer geworden, dat zijn prijs per kilo waard is en waarvoor ik nu niet, never niet, nooit niet, een Tf zou voor inruilen. Gelukkig heeft iedereen een ander idee hierover. :wink:
    Een auto van pakweg rond de 1988, zou ik toch niet prefereren, voor een wagen, die even leuk rijdt van gemiddeld 5jaar oud, indien hij dagdagelijks gebruikt dient te worden. De garage zal alvast in zijn handjes wrijven, als ze u zien af komen met zulk oud spul. :wink:
    Daarnboven heeft zo'n 944 altijd al een beetje het verkeerde publiek aangetrokken. Indertijd toen hij nieuw was, tot daar aan toe, maar nu zie je er meestal foute mannen mee rijden, met "teerlingen" aan de spiegel.
    Onze Poolse poetsvrouw (een uitzondering op de "foute man"-regel) had er zo eentje in een purpere kleur, ik vroeg ze altijd de wagen uit het zicht, achter de poort te parkeren :lol: :lol:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » ma jul 13, 2009 2:19 am

    Bruno schreefColonOff topic, maar hoezeer een 944 in zijn tijd dan wel lekker reed, t'was nooit geen echte Porsche (dat was en is alleen een 911). daarenboven is zo'n 944 op dit moment eigenlijk wel een stukje oud ijzer geworden, dat zijn prijs per kilo waard is en waarvoor ik nu niet, never niet, nooit niet, een Tf zou voor inruilen. Gelukkig heeft iedereen een ander idee hierover. :wink:
    Een auto van pakweg rond de 1988, zou ik toch niet prefereren, voor een wagen, die even leuk rijdt van gemiddeld 5jaar oud, indien hij dagdagelijks gebruikt dient te worden. De garage zal alvast in zijn handjes wrijven, als ze u zien af komen met zulk oud spul. :wink:
    Daarnboven heeft zo'n 944 altijd al een beetje het verkeerde publiek aangetrokken. Indertijd toen hij nieuw was, tot daar aan toe, maar nu zie je er meestal foute mannen mee rijden, met "teerlingen" aan de spiegel.
    Onze Poolse poetsvrouw (een uitzondering op de "foute man"-regel) had er zo eentje in een purpere kleur, ik vroeg ze altijd de wagen uit het zicht, achter de poort te parkeren :lol: :lol:


    Die poolse met haar dikke bumpers :-)
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON ma dec 15, 2008 6:59 pm
    WoonplaatsCOLON Berchem

    door StevenMG » ma jul 13, 2009 9:13 am

    RSV schreefColon
    Bruno schreefColonOff topic, maar hoezeer een 944 in zijn tijd dan wel lekker reed, t'was nooit geen echte Porsche (dat was en is alleen een 911). daarenboven is zo'n 944 op dit moment eigenlijk wel een stukje oud ijzer geworden, dat zijn prijs per kilo waard is en waarvoor ik nu niet, never niet, nooit niet, een Tf zou voor inruilen. Gelukkig heeft iedereen een ander idee hierover. :wink:
    Een auto van pakweg rond de 1988, zou ik toch niet prefereren, voor een wagen, die even leuk rijdt van gemiddeld 5jaar oud, indien hij dagdagelijks gebruikt dient te worden. De garage zal alvast in zijn handjes wrijven, als ze u zien af komen met zulk oud spul. :wink:
    Daarnboven heeft zo'n 944 altijd al een beetje het verkeerde publiek aangetrokken. Indertijd toen hij nieuw was, tot daar aan toe, maar nu zie je er meestal foute mannen mee rijden, met "teerlingen" aan de spiegel.
    Onze Poolse poetsvrouw (een uitzondering op de "foute man"-regel) had er zo eentje in een purpere kleur, ik vroeg ze altijd de wagen uit het zicht, achter de poort te parkeren :lol: :lol:


    Die poolse met haar dikke bumpers :-)


    lololol :lol: :lol:
    MGTF160 '03 Xpower grey.
    mods: DVA K06A kit, Piper 4-2-1, Piper sportkat., Daytona, Vader intake, Gaz suspension kit,...
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » ma jul 13, 2009 1:20 pm

    Als je in de omgeving van Heist over een paarse 944 begint zijn er niet veel mogelijkheden he.Dus opvallen doet ze wel in haar 944.Ik wist wel niet dat het een Poolse was :lol:

    On topic

    Ik vindt een 944 turbo niet verkeerd in de juiste kleur(rood of zwart)
    Had vroeger een kennis met een 944,die had probleemloze 300 000km op de teller van zijn niet turbo 944.Het zijn dan ook zeer betrouwbare wagens zoals ze ze heden niet meer maken met al de electronica tegenwoordig :cry:
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » ma jul 13, 2009 1:39 pm

    tja iedereen zijn smaak bruno. Sommige mensen verkiezen liever een porsche die geen fouten heeft dan soms een auto die vol engelse fouten zit en soms de naam engelse junk krijgt :wink: :roll:
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » ma jul 13, 2009 2:32 pm

    De 944 is echt niet foutloos hoor, en roesten doen ze helaas ook iets te goed... Ik vind het op zich een leuke wagen maar je kan hem never nooit niet vergelijken met een auto van nu en ook niet met een F of TF. Ook qua grip en vermogen is het niet echt spectalulair en veel paarden zijn bij de meeste exemplaren al lang en breedt verdwenen. Het zijn dan ook niet de bekende boxser motoren die hierin hangen en het is ook geen moderne auto dus in bochten ga je denk ik toch wel achteruit van een F naar de 944.
    Vergeet overigens ook niet dat dit soort oude Porsches rijden ook een prijzige aangelegenheid is! Onderdelen zijn duur en met de meeste die al lang en breed op de sloop weggerot zijn is het aantal goede slooponderdelen ook beperkt.

    Het zal altijd persoonlijke smaak blijven maar ga je voor een oude Porsche van de jaren 70/80 en is het geen 911, dan zou ik eerder de 928 nemen die heeft meer charme wat mij betreft.

    Goed genoeg gezegt aan jou de keus, maar ik zou nooit vallen voor een 944 :roll:
BUTTON_TOPIC_LOCKED 37 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten