Bij de voorklep zit om het te openen een haakje met en hendel, hendel kan je in drukken en dan kan de bonnet open, nu zit er aan de bovenkant van de bumper een plaat maar ook aan de binnen kant van de bumper zit een plaat. Ondermeer met een veer. NU is mijn vraag hoe kan ik die plaat daar weg kgijgen. IK wil hem namelijk ontroesten en opnieuw spuiten!
GR Peter



