Dit jaar voor het eerst zelf gegaan met de F naar de technische controle i.p.v. Inge.
Resultaat, op alle vlakken perfect, behalve......een kaart zo rood als een bavianenhol voor ....de stalen remleidingen.
Na een deftig woordje uitgewisseld te hebben met de stationschef tot het volgende besluit gekomen : De stationschef geeft toe dat de stalen remleidingen in principe beter zijn dan de originele, maar dat de wet het niet toelaat. De reden is gewoon, dat de fabrikant niet garant staat dat allemaal ok is. Het zelfde verhaal dus als met de Powerflex bussen.
Kan ik dus nog voor het week-end mijn perfect werkende rem setup gaan downgraden, ofwel de weg bewandelen die Carl bewandelde voor de Powerflexen en daar heb ik even geen zin meer in.
Ik was nog aan het twijfelen gisteren om ze zwart te spuiten. Had ik beter gedaan.
Maar ach, ook wel blij dat ze die 100 andere mods, die niet mogen, niet hebben opgemerkt !





