door Heinrich » za mei 30, 2009 4:22 pm
Heeft iemand een foto voor mij van zijn rechter of linker air intake.
Ik ben bezig om er nieuwe roosters in te zetten en heb inmiddels de oude eruit, maar nu weet ik niet meer hoe het rooster moet lopen qua design.
GR Peter
MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen