door Kasper » di mei 26, 2009 7:46 pm
Nee is niet lastig, je bent wel even bezig:
1. Binnenbekleding van de deur afnemen.
2. Plastic afscherming wegnemen.
Raam zit in twee geleiders en heeft twee bevestigingen aan de onderzijde van het glas.
3. De verticale geleiding aan de achterzijde van de raam losnemen. Dit is een blokje metaal met een plastic U-vormig plaatje om de ruit.
4. Raamstopper losnemen.
5. Onderste boutjes uit het raam nemen.
Tijdens de procedure moet je de ruit wel soms omhoog of omlaag bewegen om goed bij de bouten te kunnen.
Dat zou het zo'n beetje moeten zijn en zit de ruit los en is deze voorzichtig uit de deur te nemen.
Plaatsen is de omgekeerde procedure, nog wel even controleren of de ruit goed staat, voor dat je stap 2 en 1 doet.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel