

Ian schreefColonbwoah tot 10 km/h verschil heb ik gehoord. Verbruik daalt een beetje en je kunt tot 186 a 190 nm krijgen. Ik ga het alvast doen voordat ik hem wegdoe, maar voor mijn vader zijn wagen is het ook. Daar heb je meer winst bij (tot 30km/h+ winst)


auto van 1998 + reeds 110.000km

Bruno schreefColonZiptuning gaat niet veel kunnen afstellen op een F uit 98
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.