Iig ik ben blij dat het opgelost is, hij draait weer als een stofzuiger.



Demor schreefColonAls wij hier in de buurt de vergelijking maken dat een auto ''loopt als een stofzuiger'' betekend dat hij niet vooruit te branden is. Zal wel anders zijn bij jullie


Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.