









Bruno schreefColon... En kosten niks meer, dus je doet niks verkeerd !
anyway, sterkte bij de afhandeling, en dat hij snel terug, blinkend de weg op kan.

Steffie schreefColonFoto's staan nog op de camara van tovenaar/spuiter Alfred. By the way: doet de gallary het niet meer?
.:bert:. schreefColonMurphy is overalMaar het zal ongetwijfeld wel in orde komen.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.