


Ian schreefColoneum afstelling motor? verbranding?
remcovankuilenburg schreefColonGemengd 600 km met gemak. En ik trap vaak het gas in.
Maar het blijft apart dat beide VVC zijn en dat er een enorme verschil is. Een keer laten meten wat de waardes zijn?


LEBLAR schreefColonCO wordt gemeten bij stationair toerental toch?!
tijdens het rijden zit je altijd in deel of vollast gebied. Dus of de CO meting nu direct een goed vergelijk voor je brandstof verbruik is weet ik niet.
Heb je al eens de ECU's gewisseld?




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.