Nieuwe speedsters 2009 stoelen
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

Nieuwe speedsters 2009 stoelen

door Erwin-VVC » di mei 19, 2009 5:32 pm

Vandaag heb ik ze definitief besteld en betaald. Maar de belofte van vrijdag leveren gaat helaas niet op !

Aangezien ik ze in zwart leder met witte stiksels wil en in het midden grijze alcantara kom ik te wachten tot 1 juni en misschien iets langer :cry:

Maarja ik ben er wel blij mee en samen met de net aangeschafde hoops(rolbeugel) moet het wel mooi worden hoop ik :lol:

Afbeelding
    Laatst bijgewerkt door 1 op Erwin-VVC, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Wiellem
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON do apr 09, 2009 8:50 am
    WoonplaatsCOLON omg 's Hertogenbosch

door Wiellem » di mei 19, 2009 5:40 pm

Als je moet wachten tot 1 juni valt het wel mee toch?

Ben benieuwd hoe die stoelen zullen zitten, met de originele MG stoelen is niks mis toch?
    MGF 1.8 MY2000 BRG
    Trophy koplampen - MGTF achterlichten - Janspeed uitlaat - 52mm TTB - K&N 57i filter - 16 inch 11-spoke MGTF160 velgen - MG red AP's - Pioneer TS-WX11A Subwoofer - Rolbeugel
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di mei 19, 2009 8:13 pm

Mooie stoelen! :thumbsup:

met de originele MG stoelen is niks mis toch?

Ik krijg standaard na ongeveer een uur in de MG last van m'n rug. Dit heb ik in geen enkele andere auto en ik heb verder ook geen rare rug. Ook m'n vader heeft hier last van (erfelijkheid? ;)).
    Laatst bijgewerkt door 1 op MGF, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » di mei 19, 2009 8:15 pm

Ik heb niet echt last in mijn stoelen, maar de stoelen van mijn C70 bv. zijn inderdaad toch van een ander kaliber qua zitcomfort. Nu zijn deze laatste ook wel bij de beste ter wereld naar het schijnt en is een MG nu niet echt gemaakt om comfortabel maar eerder sportief te cruisen/rijden.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

door Ian » di mei 19, 2009 8:17 pm

beetje te veel tuning voor mij.. Ik zou eerder recaro stoelen pakken.
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126

door Erwin-VVC » wo mei 20, 2009 12:18 am

MGF schreefColonMooie stoelen! :thumbsup:

met de originele MG stoelen is niks mis toch?

Ik krijg standaard na ongeveer een uur in de MG last van m'n rug. Dit heb ik in geen enkele andere auto en ik heb verder ook geen rare rug. Ook m'n vader heeft hier last van (erfelijkheid? ;)).

Ik heb dat ook. Als ik dagelijks zou rijden met de mg dan is dat voor mij einde rug. Een paar keer per jaar een leuk tourritje kan mijn rug wel hebben.
    Maar ik hoop dat ik met deze stoelen beter ga zitten.
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » wo mei 20, 2009 6:20 am

Bruno schreefColonIk heb niet echt last in mijn stoelen, maar de stoelen van mijn C70 bv. zijn inderdaad toch van een ander kaliber qua zitcomfort. Nu zijn deze laatste ook wel bij de beste ter wereld naar het schijnt en is een MG nu niet echt gemaakt om comfortabel maar eerder sportief te cruisen/rijden.

Hmm ik heb het juist andersom. In de stoelen van de V40 zit ik veel minder prettig dan in de MG.

Kan echt uren toeren in de F, zonder rugklachten te krijgen.
    Misschien dat de langere bestuurders te recht moeten zitten?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo mei 20, 2009 6:26 am

Ik krijg in de alfa en audi ook veel sneller last van mijn rug dan in de F, die stoelen vind ik echt geweldig zitten en hou ik het echt vele uren uit.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » wo mei 20, 2009 6:27 am

heb er lowering springs onder zitten. misschien dat ze dat net wat comfortabeler maakt?

overigens geplaatst om beter onder de binnenspiegel door te kijken en wat dieper in de wagen te zitten :)
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126

door Erwin-VVC » wo mei 20, 2009 9:15 am

Remieme schreefColonheb er lowering springs onder zitten. misschien dat ze dat net wat comfortabeler maakt?

overigens geplaatst om beter onder de binnenspiegel door te kijken en wat dieper in de wagen te zitten :)

Die pins maken hem juist stuger dus het lijkt me eerder dat je daar last van krijgt.

Ik heb ze er ook onder zitten voor een strakke wegligging, maar comfortabel krijg je een F of TF nooit.

Maar ieder mens is anders qua bouw en lengte en ik denk dat daar het verschil in zit.
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » wo mei 20, 2009 9:53 am

Ik denk dat Remieme over een stoelverlagingssetje praat, anders kijk je niet makkelijker onder de binnenspiegel door :roll:
    Ik vond mij ervaringen met de Mg stoelen ook super, maar een langere rit moet meer gaan zeggen. Ik vind de stoelen in de Megane I van m'n ouders in ieder geval niet echt lekker. Wat dat betreft waren de stoelen uit onze Volvo 340 echt beter! Het zal inderdaad ook aan je lichaamsbouw liggen, maar Volvo heeft in ieder geval een goede naam wat betreft de stoelen!
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

door LEBLAR » wo mei 20, 2009 10:40 am

Remieme schreefColonheb er lowering springs onder zitten. misschien dat ze dat net wat comfortabeler maakt?

Sorry even off topic maar heb je hier meer info over Remieme. Is kijk nl voortdurend tegen de binnenspiegel aan met bochten naar rechts en heb daarom zelf al overwogen de binnenspiegel er uit te halen.

On topic: Ik heb drie hernia's :cry: maar krijg in de MG geen last van mijn rug. Als ik last van mijn rug heb kom ik er alleen niet uit :wink:
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » wo mei 20, 2009 10:57 am

Je kunt de lowering Springs bij B&G kopen.
    Link naar de springs
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Wiellem
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON do apr 09, 2009 8:50 am
    WoonplaatsCOLON omg 's Hertogenbosch

door Wiellem » wo mei 20, 2009 12:36 pm

Ik rijd iedere dag met de F en vind ze zon beetje beter zitten dan BMW 5 stoelen :)
    MGF 1.8 MY2000 BRG
    Trophy koplampen - MGTF achterlichten - Janspeed uitlaat - 52mm TTB - K&N 57i filter - 16 inch 11-spoke MGTF160 velgen - MG red AP's - Pioneer TS-WX11A Subwoofer - Rolbeugel
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126

door Erwin-VVC » wo mei 20, 2009 12:42 pm

Wiellem schreefColonIk rijd iedere dag met de F en vind ze zon beetje beter zitten dan BMW 5 stoelen :)

Waar staat BMW dan voor ? Precies Breed maar waardeloos :P :P