schrokke schreefColonEr goed op toezien dat ze het niet oplossen met alleen de voorwielen te verstellen.
Het probleem zit in uw rechter achterwiel, dat moet terug op het juiste spoor gezet worden.
Ook mijn antwoord was wat kort door de bocht.
Doordat de afwijking niet zo groot is, kan je hopen dat het met de spoorstang bij te regelen is.
Is dat niet zo, dan is het m i verkeerd om dat snel even met de voorwiel afstelling te fixen. Dat komt nooit echt goed, uw auto wordt dan een bandenvreter, zuipschuit en onstabiel in bochten.
Beter is dan om de kromme onderdelen te vervangen zodat uw achterwiel terug binnen norm staat. Het is moeizamer, tijdrovender en duurder, maar het bespaart je hoop ergernis achteraf.
Eigenlijk zou er eerst eens moeten gemeten worden wat er scheef staat.
Is dat enkel de sporing, dan is dat waarschijnlijk op te lossen met de spoorstang of de draagarm.
Staat de wielvlucht buiten tolerantie, is 9 op 10 de wieldrager krom.