



Bruno schreefColon- Ten derde is het niet gezegd dat het rammel geluid uit je remsysteem komt. Net dit weekend nog een F gezien met een rammelend stuurhuis. Als je op de fuseepennen duwt (richting ander wiel) en je hoort een klop, kan ook het stuurhuis ene boosdoener zijn)


Ralph schreefColonBruno schreefColon- Ten derde is het niet gezegd dat het rammel geluid uit je remsysteem komt. Net dit weekend nog een F gezien met een rammelend stuurhuis. Als je op de fuseepennen duwt (richting ander wiel) en je hoort een klop, kan ook het stuurhuis ene boosdoener zijn)
Kan dit ook nog de oorzaak zijn, als bij heel licht de rem intrappen het gerammel weg is?
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.