

Ian schreefColonIk vroeg me af, welke motor kun je nog plaatsen in een mgf? Indien we iets krachtigers willen steken dan de standaard mg of tf motors..


Ian schreefColoneen s6 is inderdaad af. Rijdt vlot en trekt ook als een beest door.
Ik wil gewoon iets pittiger hebben in de auto. Hij trekt uitstekend door maar hij ontbreekt iets. Is het mogelijk om een v6 of v8 te plaatsen?

Nem58 schreefColonMaar ben bang dat de kosten van het inbouwen van een v6 of v8 gelijk zijn aan het kopen van een mooie 2e hands porsche

Ian schreefColonmmmhh.. dan niet dus, paar ton zou ik wel uitgeven, maar voor 190pk doe ik het niet.



Ian schreefColon Ik zie daar ford focussen rijden op zolder die gewoon donderende prestaties geven en het zijn zelfs diesels!
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.