BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1
Eindelijk
  • Heinrich
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 418
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 9:41 am
    WoonplaatsCOLON Rozenburg, Nederland

    Eindelijk

    door Heinrich » do mei 14, 2009 12:03 pm

    En ja dan na 3 maanden wachten gisteren mijn mgf op gehaald na veel problmen is hij dan ook klaar. En wat rijdt dat lekker zeg!

    Maar toch gelijk een technische vraag: als ik via de remote mijn deuren op slot doe en dus het alarm activeer soms mijn linker portier niet op slot gaat. Ik kan het dan op lossen doe de deur met mijn sleutel op slot te doen. Het alarm staat er dan al wel op.Het pinnetje wat omlaag zou moeten gaan blijft dan ook omhoog staan. En zakt als ik de deur met de sleutel op slot doe.

    Iemand advies?

    GR Peter
    MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » do mei 14, 2009 12:27 pm

    Sowieso de boel eens smeren lijkt me, misschien even de aansluitingen en onderdelen checken in de deur als het niet helpt :?:

    Maar goed dat je eindelijk weer de auto kan rijden en dat hij weer heerlijk aanvoelt 8)
  • Heinrich
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 418
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 9:41 am
    WoonplaatsCOLON Rozenburg, Nederland

    Erg

    door Heinrich » do mei 14, 2009 12:50 pm

    Het erge is dat ik hem gekocht heb in februari, motor is toen heemaal gedaan, ondermeer waterpomp distributiesnaren en ga zo maar door, ook is hij helemaal opnieuw gespoten. en hij gisteren pas klaar was
    Maar nu rijdt hij heerlijk, ik ga vanmiddag maar eens kijken bij de de deur om te kijken of ik het paneel los kan krijgen om er eens achter te kijken.

    GR Peter
    MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » do mei 14, 2009 1:01 pm

    Als ze hem helemaal gespoten hebben, hebben ze misschien de deurpanelen/slot ook los gehad.

    Je hebt kans dat de stangetjes inderdaad klem zitten of niet (goed)aangesloten zijn.

    Er zitten 4 stangetjes aan het slot.

    - van deurhendel aan de buitenkant
    - van slot in deur
    - van hendel in de binnenkant van de deur
    - deurpin.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Ralph, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Heinrich
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 418
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 9:41 am
    WoonplaatsCOLON Rozenburg, Nederland

    Kan

    door Heinrich » do mei 14, 2009 1:02 pm

    Ja dat zou kunnen maar soms doet hij het wel maar meestal niet! als er iets niet goed is aangesloten dan zou hij het nooit doen.
    MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » do mei 14, 2009 1:04 pm

    Dan zou ik eens kijken of de deurpin wel genoeg ruimte heeft om omhoog te komen. Misschien dat deze scheef zit.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » do mei 14, 2009 3:57 pm

    Als je niks hoort als je hem bediend dan kun je beter meteen een nieuw slot bestellen (of 2e hands)

    Uiteraard is eerst doormeten of er wel een signaal naar het slot gaat een optie. Evenals nakijken of er niks klemt.

    Veel plezier met de MG.
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » za mei 16, 2009 2:42 am

    bekend probleem....


    ligt bij mij ook aan de buiten temperatuur of hij het wel doet of niet....( warm wel meestal/koud en vochtig meestal niet )
    Ik maak me er niet druk om, was sowieso al gewend om me deur open te doen me teen sleutel....
    Wishlist:
    alu 52mm TB, Respray

    Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust
BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten