Deze keer ben ik gaan zoeken naar de reden van het links/rechts bewegen van het stuurhuis. Het is nu wel zeker dat de auto een stevig ongeval heeft gehad.
Op www.mgf.de staat al beschreven wat er eigenlijk aan de hand is:
Ook staat er dat de enige oplossing het vervangen van de stuurkolom is, geen prettig nieuws, als er iemand een voordelige stuurkolom teveel heeft, met epas, dan hoor ik het graag.
EDIT:
Op ebay zijn ze relatief voordelig te krijgen. Past een verstelbare TF of MKII kolom op een F? Zijn de plastic kappen dezelfde? Wie heeft er ervaring? De RHD en LHD versie zijn dezelfde, enkel het onderste stuk verschilt! (maar dat is recupereerbaar)
Het contactslot zal ook overgezet moeten worden. Zijn de (anti-diefstal)boutjes nog apart verkrijgbaar?

