Ik had zelf al de bushes achter vernieuwd maar moet toegeven dat Bruno gelijk had. De pins merk je nog meer. Mijn rubbers waren versleten dus ook daar merkte ik verschil. Maar nu dankzij de pins (lowering pins)stuurt hij harder en strakker door bochten.
Ik heb meteen even kennis mogen maken met Bruno zelf en zijn prachtige garage. Ik heb weer een hoop bij geleerd over MG's en hun rijders en vond het erg gezellig en leerzaam.
Tevens weer nieuwe ideeen opgedaan voor de volgende mods.
En bruno bedankt voor het remmen ! mijn nek is nog steeds verrekt

