door Arshaad » do mei 07, 2009 7:53 pm
Hallo,
Ik heb onlangs een originele windscherm overgekocht..Heeft er toevallig iemand een DIY (foto's?) voor de montage ervan? Ik heb bevestigingsblokjes alleen het probleem is hoe en waarop moeten de bouten vastgedraaid worden? ( op welke van de 4 schroeven onder de T-bar moet het gemonteerd worden?)
Wie kan mij hierbij helpen?
Met vriendelijke groet,
Arshaad